Důležité informace pro účastníky

Vážená paní / Vážený pane,

dovolte nám Vám sdělit pár důležitých informací týkající se 34. českého a slovenského neurologického sjezdu, který se koná 1. až 3. prosince 2021 v Clarion Congress hotelu v Olomouci.

INFORMACE PRO PREZENČNÍ ÚČAST

Místo konání: Clarion Congress Hotel Olomouc
Adresa: Jeremenkova 36, 779 00 Olomouc
Pořádající společnostI: Česká a Slovenská neurologická společnost

Doprava

Hotel je situován přímo naproti hlavnímu vlakovému nádraží, přibližně 500 m od autobusového nádraží a má výborné dopravní napojení na dálnici směr Praha, Brno a Ostrava. Zastávka MHD do centra města se nachází přímo u hotelu.

Doprava do hotelů a penzionů od místa konání není organizátory zajišťována.

Parkování

Parkování není pro účastníky sjezdu zajištěno. Náklady na parkování si hradí každý účastník individuálně. Hotel Clarion nabízí parkování v hotelové garáži, max. kapacita 31 míst, cena 150 Kč/auto/den.

V okolí Clarion Congress Hotelu se nachází několik míst, kde je možné zaparkovat vozidlo po dobu konání kongresu.
Více informací o parkování naleznete zde.

Registrace

Registrace předem přihlášených i nových účastníků, distribuce sjezdových materiálů a pozvánek na společenské akce bude probíhat u registrační přepážky ve foyeru v 1. patře hotelu Clarion.

Registrační hodiny:

úterý 30. listopadu 2021                16:30–18:00
středa 1. prosince 2021                    7:30–19:15
čtvrtek 2. prosince 2021                   7:30–19:15
pátek 3. prosince 2021                      8:00–17:30

Registrační poplatek pro lékaře, sestry, studenty i nelékařské pracovníky zahrnuje:

  • vstup na odborný program ve dnech 1. až 3. prosince 2021
  • vstup na výstavu
  • vstup na posterovou sekci
  • občerstvení v průběhu sjezdu
  • vstup na slavnostní zahájení sjezdu
  • sjezdové materiály včetně Finálního programu a Sborníku abstraktů
  • potvrzení o účasti

Vědecký program sjezdu

Program naleznete na webových stránkách sjezdu ČSNS 2021 zde.

Instrukce pro přednášející na místě i pro předášející on-line naleznete zde.

Přípravna pro řečníky je umístěna v salonku DALIMIL. Prosíme, přijďte do přípravny nejméně 1 hodinu před začátkem Vaší sekce. V této místnosti nahrají technici Vaši prezentaci do systému, prezentaci vyzkouší a zkontrolují, zda se zobrazuje správně. Berte na vědomí, že nahrávání přímo v sále o přestávce před Vaší sekcí není z technických důvodů možné.

Hodiny přípravny řečníků:

úterý 30. listopadu 2021                16:30–18:00
středa 1. prosince 2021                   7:30–19:15
čtvrtek 2. prosince 2021                  7:30–19:15
pátek 3. prosince 2021                     8:00–17:00

Sborník abstraktů

Sborník abstraktů je k dispozici na webových stránkách v PDF formátu zde.
Heslo potřebné k otevření sborníku bude zasláno registrovaným účastníkům e-mailem.

Společenský program

Slavnostní zahájení sjezdu

Datum: středa 1. prosince 2021
Čas: 18:00
Místo konání: Clarion Congress Hotel, Sál 1

Divadelní představení

Datum: středa 1. prosince 2021
Čas: 20:15
Místo: Moravské divadlo Olomouc, Horní nám. 22, Olomouc
Cena pro účastníky: 550 Kč / 22 EUR

Představení: Jan Vrba: Boží mlýny – Drama s písněmi Jarka Nohavici

Doporučený dress code: formální, lehce neformální

Místa v hledišti nejsou číslována, diváci si sedají libovolně dle vstupu do hlediště.
Počet vstupenek je omezený.

Doprava účastníků není zajištěna. Informace k dopravě naleznete na druhé straně pozvánky.

Společné setkání odborníků

Datum: čtvrtek 2. prosince 2021
Čas: 20:15–22:30
Místo konání: Pevnost poznání, 17. listopadu 7 – Areál Korunní pevnůstky
Cena pro účastníky: 150 Kč / 6 EUR

Doporučený dress code: neformální

Cena za Společné setkání odborníků není zahrnuta v registračním poplatku. Účastníci si platí tento večer z vlastních zdrojů, není tedy hrazen z příspěvků firem.

Součástí vstupného je uvítací přípitek, lehké občerstvení a možnost vstupu do tří výstavních expozic Pevnosti poznání: Rozum v hrsti, Živá voda, Věda v pevnosti

Doprava účastníků není zajištěna. Informace k dopravě naleznete na druhé straně pozvánky.

Internetové připojení a mobilní aplikace

PARTNER WI-FI A MOBILNÍ APLIKACE

Internetové připojení

V kongresových sálech, foyer a prostorách výstavy je možné využít bezdrátové připojení Wi-Fi.
Název sítě: Clarion
Heslo: 2013

Mobilní aplikace

Vyzkoušejte naši mobilní aplikaci, která vám ulehčí orientaci v rámci sjezdu a ve které naleznete finální vědecký program, posterové sekce, knihu abstraktů a další detailní informace.

Pro stažení mobilní aplikace využije tento QR kód:

Dostupné pro Android i pro Apple (od 29. listopadu 2021).

Jmenovky

Jmenovku obdrží každý účastník při registraci. Prosíme účastníky, aby nosili jmenovku po celou dobu sjezdu. Noste jmenovku i z důvodu kontroly bezinfekčnosti, abyste nebyli v prostorách hotelu opětovně vyzýváni k předložení certifikátu či jiného potvrzení.

Kávové přestávky

V časech kávových přestávek bude v prostorách výstavy podáváno občerstvení. Toto občerstvení je zahrnuto v registračním poplatku.

Obědy

Obědy budou probíhat v hotelové restauraci v přízemí hotelu. V restauraci bude připraven teplý a studený bufet a jeden nápoj.

Sladká část bufetu bude připravena v kongresovém foyer v 1. patře (tam, kde probíhají kávové přestávky).

Počet míst v restauraci je za současné situace lehce omezený, prosíme proto účastníky, aby čas strávený na obědě co nejvíce urychlili, aby se stačili vystřídat s ostatními kolegy.

Certifikáty

Kredity budou přiděleny pouze registrovaným účastníkům.

Sjezd byl zařazen do kreditního systému ČLK. Vzdělávací akce je pořádána dle Stavovského předpisu č. 16 České lékařské komory a je ohodnocena 12 kredity.

Certifikáty o účasti a certifikáty za kurzy budou vydávány až po skončení sjezdu, budou zaslány ve formátu PDF e-mailem. Všichni účastníci přítomní na výukových kurzech i na nelékařské sekci musí podepsat prezenční listinu.

COVID-19

Všichni účastníci budou povinni předložit při registraci potvrzení o bezinfekčnosti – buď předložení certifikátu o ukončeném očkování (ideální je mít staženo a připraveno v mobilu v aplikaci Tečka) nebo je nutné předložit potvrzení o prodělání COVID-19 v uplynulých 180 dnech.

Antigenní ani PCR testy již k prokázání bezinfekčnosti stačit nebudou.

Slovenské účastníky upozorňujeme, že musí před vstupem na území ČR vyplnit Příjezdový formulář + mít opět evropský očkovací certifikát.

Žádáme účastníky, aby si přinesli vlastní ochranné prostředky. V rámci pohybu po hotelu je nutné nosit respirátor FFP2 – z této povinnosti jsou vyčleněni pouze přednášející a předsedající během jejich prezentací.

Pokud respirátor ztratíte nebo zapomenete, máme pro vás v případě potřeby náhradní, stavte se pro něj u registrační přepážky.

Rádi bychom Vás požádali o uhrazení registračního poplatku ještě před sjezdem, neboť bychom rádi eliminovali platby na místě. Na místě pak upřednostňujeme platbu kartou (platí pro ty, kteří nebudou mít uhrazenou registraci + vstupenku na společenské večery předem).

Děkujeme vám za ohleduplnost i pochopení v této složité situaci.

INFORMACE PRO VIRTUÁLNÍ ÚČAST

Virtuální platforma

Pro virtuální účast na sjezdu se přihlaste na webovou stránku platformy https://csns2021.gcon.me/ a poté klikněte na tlačítko Přihlášení v pravém horním rohu.

Stránka bude požadovat zadání Vašich přihlašovacích údajů (e-mail a heslo). Při prvním přihlášení budete požádáni o zadání hesla, které vám přijde na e-mail použitý při registraci na sjezd (e-mail přijde z adresy info@gcon.me).

Instrukce pro virtuální účastníky, přednášející a předsedající naleznete zde.

Do virtuální platformy budou mít přístup pouze účastníci se zaplaceným registračním poplatkem.

Rádi bychom Vás požádali o uhrazení registračního poplatku ještě před sjezdem. Platbu lze uskutečnit platební kartou přes on-line systém.

V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat.

Pro další informace sledujte webové stránky sjezdu.